Första semesterveckan avklarad!

 
 
 
Riktig sommar- och semesterfeeling
Man kan ju säga att det finns en röd tråd i dessa bilder. En ganska tydlig en. Det här är så en semester ska se ut. Att göra det man annars inte hinner eller kan vara tillräckligt avslappnad för att göra. I mitt fall läsa.
 
Jag, mormor och mamma hann ta en sväng till Nynäs också. Där gick vi bland bodarna och åt mat några hundra meter därifrån. Riktigt god mat och väldigt trevlig personal. Vi var för mätta för att köpa glass i hamnen som vi brukar, därför köpte vi den på vägen hem i Ösmo. I Nynäs shoppade jag en massa saker på rean på Hemtex och köpte även med mig fyra nya pockets från bokhandeln. Mot mammas önskan, hehe... Men mitt argument var att jag vill läsa in mig lite på författarna som kommer till Crimetime Gotland eftersom jag ska volontärarbeta där i sommar. Så tror egentligen inte hon hade så mycket emot att jag köpte böcker denna gång!
 
Allmänt, Böcker, Semester | |
#1 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

mysigt värre ju

Svar: Ja, det har verkligen varit en urmysig vecka!!
Rebecka Nyman

Upp