Suck

Om igår var en bra dag så är idag raka motsatsen. Människor brukar berätta, och det tror jag på för har själv upplevt det, att man har en tendens att bli sjuk på semestern för att man slappnar av och kroppen är mer mottaglig för infektioner med mera. Jag har haft en toppensemester utan sjukdomar eller trötthet. Den kom idag istället, dag två tillbaka på jobbet. Igår på träningen hade jag vissa stunder frossa, idag har jag haft enorm träningsvärk i hela ryggen, axlar, nacke med mera. Det är antagligen en blandning av träningsvärk både från själva fysträningen igår och från jobbet. Jag är också extremt trött, men vill inte sova en stund nu då det blir svårare att sova ikväll. Plus att jag har så mycket jag vill hinna med. Jag får helt enkelt stå ut med grus i ögonen resten av eftermiddagen. Inte nog med det, jag har också fått ont i huvudet. Mycket ont i huvudet för att vara mig, men inte i närheten av migrän, antar jag. Jag har aldrig haft migrän så kan inte riktigt svara hur långt ifrån migrän det är. 
 
Orken är borta, förhoppningsvis tillfälligt vilket jag även tror på. Allt igår tog död på mig, både psykiskt och fysiskt. Kommer ta ett tag innan jag vänjer mig igen vid allt. 
 
Allmänt | |
Upp