Vecka 32

Den här veckan har varit speciell på många sätt och vis. Måndagen och tisdagen var de mest speciella på ett positivt sätt. Jag ska snart åka iväg till Gotland så detta inlägg får bli ett kortskrivet, men jag kommer förklara ett och annat i senare inlägg.
 
Jag är mycket för tecken. Är det någonting jag är osäker på, frågar jag alltid efter tecken. Jag tänker att händer det här nu (något jag bestämmer) så gör jag det eller så gör jag inte det. I måndags var jag med om två väldigt tydliga tecken vilka gjorde att min tisdag blev väldigt bra.
 
På lördagen förra veckan var det dags för årets höstfest. De som inte var där missade något! Vi hade jätteroligt tillsammans, vi var som en enda stor familj vi som var nere. Vi brukar vara många fler än vi var, men det här blev mysigare och mer som en riktig kräftskiva. En bekant Jugge och en tjej spelade på scen och de var enormt duktiga!! De hade även ordnat ett musikquiz som vårt lag kom på tredje plats i.
 
Tequilaöl, väldigt gott faktiskt!
 
God välkomstbål
 
Jag vann storvinst, en Aladdinask! :D
Lånade fem kronor av pappa, köpte alltså bara en lott. Mitt turnummer såklart (men jag vinner i princip aldrig).
 
Prisutdelning pilkastning.
 
Jag vann förstapris damer, på 41 poäng!! :D
Karin (morbrors fru) kom på andra plats och Rebecca (min barndomskompis) kom på tredje plats.
 
 
Efterfest!
 
 
Allmänt, Fest | |
#1 - - felicia:

nice

Upp