1:a december

Blev ett sent inlägg idag på grund av att jag när jag kom hem från träningen slog mig ner i soffan bland filtar och kuddar för att se senaste avsnittet från serien Svartsjön. Var tydligen dubbelavsnitt idag och säsongsavslutning så därför det blev så sent för jag kollade på dem båda. 
 
Vill bara säga: OMG!! Har du inte sett Svartsjön så rekommenderar jag den starkt. 
 
Bild tagen från viafree
 
Jag har ännu inte hunnit se årets julkalender men vill se den. Jag tror att den kommer att vara bra bland annat för temat och bra skådespelare. Känns som om den kommer vara lite som de bra från när jag växte upp. Med det vill jag bara påpeka att det inte är för att jag är vuxen jag tycker dagens julkalendrar brukar vara dåliga utan för att de för ungefär 15-30 år sedan var av bättre kvalitet. 
 
Första december innebär även adventskalender!! Jag försökte köpa en finare till min syster, en från Åhlens och Rituals, men de tog slut väldigt snabbt och jag har inte lyckats få tag på en sådan. Blir därför en adventskalender bara, en vanlig choklad, som vi båda fick varsin av mamma. Men det är ingen traditionell adventskalender med tomtar utan den har ett motiv från filmen Frost. Som jag älskar. 
 
Vill avsluta inlägget med att säga: Låt julen börja! 
 
Allmänt, Film | |
Upp