Några bra dagar

Nu har jag, överlag, haft några bra dagar. Ska försöka skriva ett kort inlägg men känns inte som om det kommer att gå. Så mycket jag vill berätta, både bra och dåligt. Det bra kommer i detta inlägg. 
 
I lördags var jag på hundmässa i Älvsjö. Det var väldigt roligt och jag lyckades vinna en goodie bag från Evidensia med en massa roliga saker i. Vi hann med det vi ville och jag hann kolla på rasen jag är intresserad av att köpa, Brasiliansk terrier. Jag var på hundmässan förra året också och det var då jag upptäckte den rasen och att den är precis det jag söker i en hund. Jag måste bara försöka planera mitt liv bättre så jag får tid för en hund. Jag köpte en del saker där också, många saker som en del pengar går till bra projekt mot djur i nöd och till hundstallet till exempel. 
 
Hundmässan.
 
 
Isländsk fårhund. 
 
 
Här skrev jag på tavlan, att jag älskar Dicken, vår hund vi var tvungna att ta bort för drygt ett år sedan för att han blev dålig. 
 
 
Dicken.
 
 
På söndagen kom mamma hem till mig för att kolla min spis som jag inte har fått att fungera. Såklart fungerar den så fort mamma kommer och ska kolla. Men det är bra för då kanske jag slipper köpa en ny! Vi hade mysigt och sedan hjälpte hon mig med att sortera bort kläder som jag har velat göra så länge. Det var en sten som försvann från bröstet, en av väldigt väldigt många stenar... 
 
Myspys!
 
 
 
Vill avsluta inlägget med bilder på det vackra vädret som varit. Klart i luften och soligt. Det enda som saknas nu är massor av snö.. 
 
 
Allmänt | |
Upp