Inte alltför långt kvar till semestern

Nu är det ju så att jag i år har min första semester någonsin. Jag är överlycklig!! Visst har jag haft en vecka innan eller efter sommaren någon gång, men nu har jag fyra veckor i sträck. Det är för att jag fick fast i oktober. Innan har jag varit vikarie och då inte fått ta semester på sommaren även fast jag jobbat konstant i flera år.. Jag är så van vid att göra saker hela tiden men ska bli skönt att försöka slappna av. Fysiskt kan jag börja slappna av redan nu eftersom jag är på kontoret de två veckorna jag har kvar på jobbet innan semestern. Vanligtvis arbetar jag väldigt fysiskt, men som sagt inte nu då jag är på kontoret. De första veckorna på semestern ska jag nog ta och vara på landet, familjens sommarhus som ligger på Lisö. Men sista veckan är jag på Gotland. Då är det deckarfestival där och jag ska vara volontär. Kommer bli awesome!! Förra året var första upplagan men eftersom jag inte fick ta semester då kunde jag inte vara där. I år däremot såg jag verkligen till att ta semester de dagarna. Får se vilket område jag får jobba med.. :)

Allmänt, Gotland, Jobb | |
Upp