POOLPARTY

I lördags var det som ni säkert har koll på poolparty hemma hos oss i Tumba. En försenad födelsedagsfest för Sara eftersom hon fyllde 20 år andra maj. Vi var det vanliga roliga gänget som brukar hänga på midsommar, höstfest med mera. Någon jobbade men vi var åtta personer totalt. Lagom stort alltså. Vi hade grymt roligt och alla hade med sig tillräckligt mycket sprit, hehe ;)
 
Mycket bad, dricka, spel och skoj blev det!!
 
 
Välkomstshot. Blowjob...
 
Saras present från mig.
 
Bål.
 
En av alla drinkar Sara och Jenna gjorde.
 
Vår pool.
 
De flesta ur gänget.
 
Grillmästare Jeppe.
 
Det blev korv med bröd, enklast så.
 
Kanske inte den charmigaste vinkeln, men den får komma med ändå.
 
Min snygga barndomskompis Rebecca <3
 
Och min älskade syster <3
Grattis i efterskott på 20-årsdagen!
 
Ytterligare ett av Jennas och Saras experiment. Visade sig inte bli så gott denna gång, men nästa gång kanske. Deras tanke var att de nog hade i för mycket vodka.
 
Förfest spel.
 
Ölhävartävling.
 
Myste på kvällen här inne medan vi fortsatte spela spel.
 
Bland annat sanning och konka, gissa vad han tog varje gång...?
 

Jag och Jeppe var de sista i säng, klockan var ungefär halv fem och ute var det ljust.
 
 
 
Dagen efter blev det så kallad bakismat, pizza. Många stannade i princip hela söndagen också vilket var trevligt. Det blev mycket poolhäng då. Alla förutom Jenna somnade någon gång under söndagen. Jeppe och Chrille i soffan inne. Jag, Sara, Rebecca och Fredrik ute.
 
 
 
Tack alla för en superrolig helg!
 
Allmänt, Fest, Semester | |
Upp