Dag 1 i lagret i Finland

Igår hade jag svårt att somna och på morgonen vaknade jag långt innan klockan ringde. Antagligen för att jag var rädd för att försova mig. Det resulterade i att jag var väldigt trött idag... Men under dagen blev jag piggare!
 
Det har varit en intressant dag och jag har lärt mig massor. Första gången som jag besöker en annan sajt inom företaget jag jobbar på. Finlands lager är väldigt likt och samtidigt väldigt olikt vårat lager i Nykvarn. De hade sin första dag i nya systemet idag och det blev inget kaos som många andra trott. Såklart allt inte går perfekt första dagen, men allt rullade på bra. Och jag känner att jag kommer att vara proffs på detta sen när vi startar.
 
 
 
Finsk mat.. Hamburgaren var väldigt god dock!
 

Mitt hotellrum.
 
 
Jag tycker att det är alldeles superduperfantastiskt med snö!!!!!
 
 
Utsikt från mitt hotellrum. Svårt att se att det snöar på bilden men det gör det i mängder.
 
 
Det är då det är som mysigast med ett varmt bad med massor av skum. Fast badskummet skulle göra en piggare, men vill vi inte alla bli lugnare och avslappnade i badet?
 

Sen är det bästa av allt med snö ute att bunkra upp med kuddar, flera täcken, tofflor och myskläder medan en tittar ut och ser snön falla. Under tiden det blir vitare lyssnas det massor på julmusik!
 

Nu är det dags att läsa och ladda för en dag imorgon. Kanske jobba lite med HSE och förbättringar ;)
Godnatt!
Allmänt, Jobb | |
#1 - - Anonym:

Rena avkopplingen för dig. Njut för du kan inte göra något annat :)

Svar: Ja det är det verkligen! :)
Rebecka Nyman

Upp