Finland

Igår hade vi Halloweenfest i Tumba. Det kommer komma ett senare inlägg med bilder om den, men vi hade i alla fall jätteroligt!! Jag var utklädd till en mördad prinsessa. 
 
Ikväll ska jag åka till Finland med jobbet, en affärsresa. Jag är borta till på onsdag kväll. Ska bli superskoj! Första affärsresan jag åker på. Det är jag och två till som kommer åka. Två andra från Nykvarn (där jag jobbar) är redan där för de är ansvariga för systembytet tillsammans med många andra. Det är Finlands tur att sätta igång med nya systemet så vi är där för att se hur mycket kaos det blir. Men jag tror personligen att det kommer att gå ganska bra. Såklart att en del kommer vara struligt, men det mesta kommer nog fungera. Varför vi ska åka dit är för att deras lager är ganska likt vårat och då kan vi se hur det kommer se ut när vi ska börja i Februari. 
 
Kommer i alla fall bli jätteroligt!! :) 
 
 
Är laddad till tusen! 
 
Allmänt, Jobb | |
Upp