Ge mig jul snart!!!

Tänkte fråga er läsare några frågor angående jul,
 
  • När tycker ni att det är okej att börja julpynta?
  • När är det okej att börja lyssna på julmusik?
  • När är det okej att börja med pepparkakor, lussebullar m.m.?

 

Själv tycker jag att man kan börja med julen lite smått redan i november med att till exempel lyssna på julmusik och äta lussebullar och pepparkakor. Men att julpynta, det är för mig extra heligt. Det tycker jag att man inte får göra innan första advent eller första december.

 

 Foto: Carina Nyman
Plats: Tumba, Sverige
 
Tänkte fråga er en till sak, vad har ni för favoritjullåtar?
 
Mina är bland annat (har massor av favoriter),
  • My only Wish (This Year) med Britney Spears
  • I´ll Be Home med Meghan Trainor
  • Happy Xmas (War Is Over) med Céline Dion
  • All I Want For Cristmas Is You med Agnes och Måns Zelmerlöw
  • Jag kommer hem igen till jul med Peter Jöback
  • Last Christmas med Wham!

 

och många många fler...

 

 
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Första advent och låten "tänd ett ljus" eller vad den nu heter 😆

Svar: Ja den låten älskar jag också :D
Rebecka Nyman

Upp