1 timme extra, YAY!!

För det första vill jag be om ursäkt för att det var längesedan jag var inne och skrev. Jag vill skriva oftare men har varken tid eller ork. Efter jobbet åker jag alltid till Tumba och resten av familjen för att sedan åka till Tullinge och träna eller till Grödinge och rida. Efter innebandyträningarna åker jag i princip alltid hem. Då kommer jag hem ungefär vid 22. Jag har för mycket träning i mig för att kunna sova och för lite ork för att skriva eller göra ett skit hemma. Istället blir det till att fixa något att äta och ligga och läsa. En kopp te brukar jag alltid orka göra också. Såhär ser det ut för mig. Varje dag. 
 
Det sköna är dagar som denna. Igår hade jag match på eftermiddagen/kvällen. Lyckades ändå ta mig hem hyfsad tid. Idag har jag varit ledig från allt!! Att ställa om till vintertid är alltid lika underbart. För det första får man sova en timme extra. Därför passade jag på att kolla på filmen Hallowen som visades på kanal 11 igår. Men jag vaknade ändå vid 10 idag och det var ganska lagom för då kom mamma. Jag visste att hon skulle komma för vi skulle måla mitt rum idag. Vi hann även med att fixa ganska mycket annat, slänga saker och sortera saker. 
 
Så vackert här där jag bor och vi fick underbart väder idag!!
Trött (alltid seg på söndagar) och hungrig. 
Efter utelunchen började vi måla. Före och efterbilder kommer för det var för mörkt när vi var klara för att kunna ta en bra efterbild. 
På kvällen njöt jag av att dagen blev en timme längre. Helt jävla fucking underbart! Dagen blev lång och jag (och mamma) hann med mycket. Om ändå alla dagar hade en extra timme... 
 
Allmänt, Projekt, Träning | |
#1 - - Fanny:

Vad roligt att måla om!

Svar: Ja det är jätteroligt och blev megabra!! Men som sagt före/efterbild kommer senare ;)
Rebecka Nyman

Upp