Lyx i vardagen

Idag jobbade jag och en kollega med förbättringar på jobbet. Det krisade till slut på plocket (plocka färg) och jag fick hoppa in. Övertid till kvart i fem ungefär. Så segt... 
 
Stress på slutet av jobbet och sen till träning, men blev bara några få minuter sen. Träningen gick okej. Efteråt fick vi glass från vår tränare. Han hade lovat det förra veckan. Mysig avslutning på träningen. 
 
Här hittar du referat från tränaren Ålen i Älvsjö som vi mötte i helgen. Vi förlorade tyvärr, 3-4, vi gav bort segern på slutet. Men läs referatet om du vill veta mer för Ålen är väldigt bra på att reflektera över matcher!
 
 
 
Jag är medlem i Bioklubben, klubben för alla bioälskare. Jag jobbade förut på Sf Bio och går väldigt mycket på bio vilket medför att jag har väldigt många poäng. En del av poängen går ut imorgon, 1 november. Jag har varit duktig på att använda poängen nu på senare tid men hade ungefär 253 poäng kvar som går ut imorgon. Att åka förbi Heron City är inte en så stor omväg för mig efter träningen, därför åkte jag dit för att handla en klassikermeny med mina poäng. 400 poäng kostar en meny. Väl där insåg jag glatt överraskad att alla mina favoriter på Sf jobbade idag. Jag blev där längre än jag planerat för vi hade mycket att prata om och jag hjälpa även till med en sak i egenskap av kund. Var verkligen superroligt att träffa alla härliga människor!! Satte mig i bilen med ett leende påväg därifrån. 
 
Väl hemma sjönk jag ner i soffan med en bägare biopopcorn och en bonaqua citron. Unnade mig själv lite vardagslyx! 
 
 
 
Allmänt, Träning | |
Upp