Bokpost som kom perfekta dagen

Igår gick jag hem lite tidigare för att jag inte alls mådde bra. Och då kan jag meddela er som inte vet att jag nästan aldrig är hemma sjuk. Har jobbat länge nu och detta är tredje gången. Men var tvungen denna gången. Försökte intala mig själv att jag mådde bra tills jag inte längre kunde det. Hela världen snurrade och jag tror jag hade feber, vilket jag nästan aldrig får. Väl hemma såg jag något som gjorde att jag sken upp. Hade tänkt tanken att det skulle vara perfekt att få den posten idag men trodde inte det skulle hända. Min bok stack ut från brevlådeinkastet. Jag blev så glad så jag glömde faktiskt att ta en bild. Jag förstår inte hur brevbäraren lyckades få fast min bok där. Den låg i ett sånt där större vitt vadderat kuvert. Jag förstod ju direkt vad det var och blev riktigt riktigt glad! 
 
 
Jag åt middag och sedan somnade jag och sov till tjugo i åtta imorse. 
 
Idag har jag varit däckad i soffan och kollat på en del filmer och läst. Har druckit lite te för att försöka bättra på mitt immunförsvar också. Men det blir inget jobb för mig imorgon.. 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anna - Fotograf & Rovfågeltränare:

Älskar att få böcker med posten! Man blir så glad av det :)

Svar: Ja verkligen!! :D
Rebecka Nyman

Upp