Fifty shades darker

Tagen från fiftyshadesdarkernews.com
 
Vill börja med att önska alla en fantastisk alla hjärtans dag!! Min har varit en ganska bra dag. Jobbet har funkat bra, bara lite övertid. Sen åkte jag direkt till Heron city för att kolla på Fifty shades darker. Jag hade nog ganska höga förväntningar innan eftersom jag tyckte förra filmen var bra. Som jag nog var ensam om att tycka. Jag gick själv och kollade med tanke på att det bara finns två personer jag skulle vilja se den med, min bästa kompis Bea som är utomlands och jobbar, eller min syster Sara. Men jag har gått på filmer ensam förut och det kan vara ganska skönt. Men som sagt, den var bra, väldigt bra tycker jag. Bättre än ettan. Nästa film kommer alla hjärtans dag 2018. Den kommer jag också se, i alla fall som det ser ut nu. Avslutningsvis så kunde jag nog inte få en bättre alla hjärtans dag. Finns bara en sak som skulle kunna göra denna dag ännu bättre... 
 
Allmänt | |
Upp