Fortsätt kämpa

Idag har det fortsatt rullat på bra med lite strul här och var som vi löser. Jag har fortsatt hjälpa alla. Och då menar jag alla. På alla möjliga avdelningar. Det har gått bra. Jag skulle gå halv sju tänkte jag för att hinna till min innebandyträning. Jag kom iväg kvart över sju. Och då tvingade jag verkligen iväg mig själv. Tog lång tid när jag var på väg hem från längst in i lagret för alla frågade om hjälp på vägen. De ryckte i mig och frågade vem som skulle hjälpa dem nu. Ändå ett bra betyg att de inte vill att jag ska gå hem. Plockarna stannade till kvart i åtta typ. 
 
Jag kom till hallen lite efter att vi hade gått på plan. Efter träningen fick vi glass som vår tränare köpt till oss. Gott! Just nu lever jag på godis och snabbmat för att vi får det på jobbet. 
 
 
Allmänt | |
Upp