Resfeber

Idag var sista jobbdagen innan mina första två veckor semester. På måndag morgon drar jag till Spanien med mormor och min morbrors fru. Närmare bestämt till Torrevieja. Ska bli så skönt men har haft resfeber denna vecka. Är orolig för att inte få tillräckligt med vila och att inte kunna slappna av. Men ska verkligen försöka. Ska faktiskt försöka träna lite också så jag inte hamnar alldeles för långt efter där. 
 
Idag fick vi gå lite tidigare och jag blev faktiskt chockad över att det var så varmt fortfarande i luften när jag kom hem. Visst, klockan var bara halv fyra, men sommarvärmen tycker jag ändå har kommit väldigt fort. Och verkligen inte mig emot! 
 
Blev därför till att sitta och njuta mycket på balkongen av solen idag också istället för att kanske göra annat jag borde, som att till exempel packa. Ska försöka att packa idag så jag får det gjort, men jag är alltid rädd att glömma något.. 
 
 
 
Allmänt | |
Upp