Lugn kväll hemma

Äntligen en lugn kväll hemma. Fick ett råd av en kollega att bara ta det lugnt, efter att jag berättade att jag var ledig i kväll och tänkte få saker gjorda. För jag har aldrig tid att få saker gjorda. Hans svar på det var att jag har aldrig heller tid för att ta hand om mig själv och bara slappa. Vilket är sant. Därför ligger jag nu i soffan med laptopen i mitt knä, precis som han sa att jag skulle göra. 
 
 
Jag tänkte att jag kanske kan kolla på någon serie på datorn, eller att jag kan kolla lite sidor och andra bloggar. Hade jag vetat var jag har min andra dator hade jag faktiskt spelat The Sims tror jag. Det var sjukt längesen och har varit sugen på det ett tag. Bara leva ett annat liv. 
 
Lugn musik är på i bakgrunden. Måste försöka slappna av. Och inte stressa för att morgondagen snart är här. 
 
Någon som har något bra tips på bloggar eller roliga hemsidor? Jag har bara hittat några få som jag gillar nämligen. 
 
 Riverdale.
 
Allmänt | |
Upp