Om det är något som gör en lycklig så är det bokrea!

Idag när jag till slut lyckades ta mig från jobbet, jag var på kontoret på eftermiddagen och det blir nästan alltid övertid för mig där, så svängde jag förbi Konsum för att hämta paket. Jag kollade lite böcker på internet för några dagar sedan och gissa vad jag hittade, bokrea på Bokus! Köpte fem inbundna böcker plus två schalgerhäften. Behöver bara betala 323 kr, vilket är väääldigt billigt för så pass många inbundna böcker. Så det är en väldigt lycklig tjej som sitter framför datorn just nu. Plus att min beställning från Forever kom vilket gör att jag kan leverera till nöjda kunder (inklusive mig själv). Nu inväntar jag endast mitt pocketogram som jag beställde med poäng från Panel
 
 
 
Böcker i mängder <3
 
 
Dessa böcker köpte jag! 
Hmm, tre stycken utspelar sig på Gotland, jag undrar vad det kan betyda? ;)
 
 
 
 
Har fått 20 stycken vykort av mamma som jag kan färglägga. Gjorde mitt första idag för att skicka till syrran :) Jag tycker att det blev väldigt fint faktiskt.
 
 
 
Allmänt, Böcker, Målarbok | |
Upp