Vacation mode on!

Japp, så var det ytterligare en period då det har gått lång tid efter mitt senaste blogginlägg. Ber om ursäkt för det. Mycket har hänt, mycket jag vill dela med mig av. I perioder där jag upplever mycket och borde ha mycket att skriva om blir det istället tvärtom, att jag inte skriver alls. Det blir helt enkelt för mycket och jag har lite tid över. Insåg att jag använt ordet mycket hittills, men det får ni stå ut med för det är det bästa ordet att beskriva den senaste perioden. Mycket. 
 
Nu då, nu hoppas jag att jag svagt är igång igen. Jag kommer berätta lite om det jag är stolt över under perioden som gått, och det får komma lite allt eftersom. För det jag tänkte berätta nu är om min kommande semester nästa vecka. 
 
Jag kom hem natten mellan onsdag och torsdag denna vecka som var efter att ha varit i Grekland, närmare bestämt på Zakynthos, i en vecka. Så. Jävla. Skönt. Nu är jag lite brun och fräsch igen. Känner mig lite påfylld med energi. Plus att jag igår besökte min psykolog och det var riktigt skönt och välbehövligt efter en kaotisk period. Lite om resan till Zakynthos är en av sakerna som kommer komma när jag har kollat lite bilder, vilka som blev bäst. Men idag är fokus på att jag imorgon ska åka på roadtrip med mamma och syster Sara. Vi ska bila ner till Kroatien för Sara och hennes sambo har köpt hundvalp där. Kroatisk vallhund. Sara fastnade för rasen och det finns ingen uppfödning i Sverige. Jag tror hon berättade att det finns drygt 10 sådana hundar i Sverige. Så därför hittade hon via Facebook en uppfödning i Kroatienoch valpar som kom i början av året. Imorgon ska jag först på försäsongsträning med laget på morgonen och sedan bär det av. Så taggad! Jag vill ju också skaffa hund, men det här är en början då jag i alla fall har en hund inom familjen att gosa med nu när jag själv inte har tid att skaffa. 
 
 
Allmänt | |
Upp