SPAKVÄLL!!

Idag har jag verkligen tagit hand om mig själv. När jag kom hem efter träningen har jag unnat mig en mini-spakväll med bodytoning, hårinpackning och ansiktsmask. Hade gärna haft fotbad också, men har inte hunnit införskaffa mig ett sådant ännu. 
 
*Litet avbrott för att sätta på te*
 
Så, tillbaka. Jo, Först gjorde jag en bodytoning, stramar åt huden kan man säga, kring magpartiet. Ofta "krymper" man några eller någon centimeter.
 
Såhär ser det ut, jättevackert eller hur? 
 
Dessa produkter använder jag mig av. Det som ligger i guld bakom är plastfolien. 
 
För mig försvann det 3-4 centimeter runt midjan. Inte det lättaste att mäta själv, men några centimeter försvann i alla fall. Under tiden ska man mysa så mycket det bara går och hålla sig varm.
 
Det gör man bäst med en bra bok och en stor kopp minestronesoppa under två varma filtar.
 
Förresten, dessa fina blommor fick jag plocka från mammas rabatt. Eller, de blå fick jag plockade åt mig av mamma och de rosa plockade jag själv. Så himla fint det blev!! 
 
 
Åter till spakvällen. Efter bodytoningen var det dags för ansiktsskrubb och ansiktsmask. Först tvättar jag ansiktet och sedan skrubbar jag med Aloe Scrub. Efter det är det dags att lägga på ansiktsmasken. 
 
 
Haha, jag bjuder på några bilder. Brukar aldrig ta bilder på mig själv, än mindre lägga ut men varsågoda! 
 
 
Som ni ser så syns det inget när man haft på den som andra ansiktsmasker kan göra. Men man känner att det stramar och stelnar! 
 
 
 Innan allt detta efter duschen hade jag i hårinpackning. Nu gäller det att ta hand om sig själv och göra sådana här saker för sig själv lite då och då, speciellt inför semestern. Det är då jag vill må och se ut som bäst! 
 
 
Allmänt, Forever, SPA | |
Upp