Ut och festa eller inte, det är frågan..

..i alla fall om jag hade haft någon som velat festa med mig. Men det är så att jag länge har varit sugen på att gå ut och festa. Mer att få klä upp sig och göra sig fin än att faktiskt festa. Men just det här att gå ut med någon och ha kul. Och då verkligen vara med någon som jag har naturligt roligt med. Men jag vill bara släppa loss utan att tänka på något annat, beställa någon god drink och bara ha kul! 
 
Bild från 2014 på en av Sf Bios personalfester. Jag och Jasmine, min låtsastvilling jag lärde känna genom en bokklubb när vi var små. 
 
Det roliga är att jag länge har gått i dessa tankar och ikväll hittade jag en länk på Facebook från Metromode. En lista som heter 13 anledningar till att du bör gå ut ikväll även fast du inte känner för det. Nu är det ju så att jag har känt för det, men ofta när någon faktiskt frågar så känner jag själv att jag inte orkar. 
 
Den punkt jag tyckte var bäst på listan när jag läste den var:
- Nummer 1, Du kommer aldrig att hitta en partner hemma i soffan. 
 
Inte för att jag nu tror att det finns många bra killar som inte enbart vill ha sex när man är ute, men på något sätt bir man ändå lite bekräftad och även kanske bekräftad av kompisar om man då som jag nämnde förut är ute med rätt människor. Men jag tycker att ni ska läsa listan för många punkter stämde in och gjorde att jag ännu hellre vill gå ut. Listan hittar ni här
 
 
Allmänt, Fest | |
Upp