Välkommen på riktigt ax!

Idag var det dags. Nu äntligen smällde det. Som man har väntat på denna dag på senare tid. Vi skulle äntligen gå live, köra igång på riktigt med det nya systemet. Och det har gått bra, för det mesta. Vi har levererat mycket och allt har rullat på bra. Några problem blir det alltid, men de löser vi hyfsat snabbt. Jag har haft fullt upp med frågor från alla håll och kanter. Jag hjälper en, det ringer en på mobilen, en ropar på mig och några pekar på mig. När man kommer till en plats skriker ibland en hop av människor: "där är du ju!" och blir överlyckliga över att jag kom så de kan fråga mig saker. Det är roligt att hjälpa människor, men samtidigt väldigt ansträngande. Huvudet är mos inuti just nu. Men alltid kul att kunna hjälpa till och det har varit en bra men slitsam dag idag.
 
 
Allmänt | |
Upp