Gamla underbara minnen och lite filmmys

Minnen. Underbara minnen. Så fucking underbart så det känns som något jag har drömt. Minnena jag pratar om är när jag och min syster gick på Eurovision i år. Det var det absolut bästa jag har gjort i hela mitt 22-åriga liv. Vi gick på juryfinalen och på riktiga tv-sända finalen. När jag såg på Facebook att det fanns en krönika för Eurovision 2016 kollade jag självklart på den. Jag missade att den gick på tv så jag kollade på svtplay. Vi svenskar är så bra och vi är grymma på att ordna Eurovision. Var kan vi inte ha det varje år?
 
Och kollade på denna film idag som jag har velat sett ett tag nu. Jag älskar den filmen och gråter alltid på slutet, eller i alla fall nästan gråter. Tårögd blir jag i alla fall. Det beror på vilket humör jag är på innan ifall jag gråter eller bara blir tårögd av denna film. Men vi kan väl alla hålla med om att den är vacker?
 
Allmänt, Film | |
Upp