Försöker..

Nu var det ganska längesen som jag skrev sist. Mycket har hänt och jag kan nog säga att jag mår sämre än förut. Men det går som alltid upp och ner. 
 
Idag tänkte jag dock inte dra det tråkiga och jobbiga. Idag tänkte jag bara berätta att jag försöker ta det lugnt och slappna av. Jag försöker verkligen. Men det går väl sisådär. Fast jag har börjat läsa en hel del igen, och det gillar jag skarpt! Läst ut några böcker på några dagar, så det är väl det enda som jag verkligen har tagit mig tiden till. Men det är också det enda jag faktiskt tycker är roligt nu för tiden. Det och att spela SIL med grabbarna. Där har det gått jävligt bra faktiskt och jag har fått mycker beröm när jag har stått i mål, både av mitt lag och av motståndarna. En sa under till och med under matchen när jag räddade, "grym jävla räddning". Alltså en kille från motståndarlaget. Då ler hjärtat. 
 
Idag har jag däremot hjälp mamma med att sälja en matta. Men innan dess har jag slappat i sängen och efter även då slappat i sängen. Jag fick en spamask av min syster sist jag var hos henne för att hon tyckte den gjorde ont att dra bort. Det gjorde den till viss del, men jag gillar smärta och välkomnar smärta. Den testade jag alltså idag. Den var ganska bra och tog bort en hel del skit från ansiktet. 
 
Haha, på denna bild har den nästan stelnat helt så ansiktet är helt fast. 
 
 Även fast det var fint väder ute och såg hyfsat varmt ut så stannade jag i sängen och fortsatte att läsa. Kände verkligen behovet av att ligga kvar i sängen och även av den extrema värmen som finns inne men som inte riktigt har visat sig ute. 
 
Läsa, läsa och läsa. Det är vad jag just nu vill syssla med dygnet runt. Har haft turen att hittat riktigt bra bäcker så vill aldrig att det ska bli natt så att jag kan fortsätta att läsa. Några av de böcker jag läser har jag fått av Sara, min syster, i julklapp. 
 
Allmänt | |
Upp