Det gäller att fylla på energiglaset

Ett tag sedan som jag tittade in här. Har väl haft fullt upp, I guess, men tänkte försöka att skriva lite mer igen. Inte för att någon läser, men för att jag tror att jag behöver det för mitt psyke. Att få spy ut saker någonstans, både positiva och negtiva. 
 
För det första kommer en del negativt, haha, så typiskt mig.. 
 
Men är så otroligt less på människor för tillfället. Mer än jag brukar vara. Men har människor inget folkvett och ingen logik?! Allt, eller det mesta i livet är fullkomligt logiskt. Och det ska folk göra precis tvärtemot tydligen, nu mer än nånsin. Vilket gör mig tokig. Så andas Rebecka, andas. Helst skulle jag vilja stanna hemma, inte behöva gå ut. Går dock inte då agendan är fullspäckad som vanligt. Längtar enormt mycket till jul för då är jag lite extra ledig i år plus att jag längtar efter allt mys runtomkring julafton!
 
Idag i alla fall blev det ingen innebandy, brukar bli det varje fredag med jobbet efter att vi har slutat. Idag var vi för få. Därmed tänkte jag direkt försöka ta tillvara chansen att fylla på mitt energiglas. Just nu går det mer ur det glaset än i. Blev ansiktmask som stelnar och efter det inte syns. Forever marine mask. Älskar den! Har börjat försöka köra den minst en gång varje vecka. Till det har jag lyssnat på avslappnade musik. 
 
Känner mig just nu väldigt ensam och känns som om alla runt omkring mig börjar dra sig ifrån mig. Vet inte varför och det stämmer säkert inte. Bara ytterligare en tankefälla jag hamnar i. Men den tankefällan gör att jag stänger om min hjärta och lägger det längst ner i botten av allt, där det alltid har legat tryggt och säkert. Det har varit uppe vid ytan ett tag nu, ett tag för länge. 
 
Allt detta plus att jag saknar min syster något enormt eftersom hon har bytt jobb från där jag jobbar. 
 
Allt för mig idag, hoppas vi ses snart igen! 
 
 
Ansiktsmask på båda bilderna. 
 
Allmänt | |
Upp