Suck och kärlek - en blandning av uppåt och neråt

Ja, det där gick ju sådär med att skriva mer under ledigheten. Jag ville men orkade inte. Det enda jag gjorde var att slappa i soffan och kolla på serier och filmer. Men så får det vara ibland också. 
 
Idag då, ja det har varit en seg dag. Men lyckligtvis för mig så är det tisdag vilket betyder ingen innebandyträning! Därför har jag tagit det lugnt och kollat på Bones på netflix. Gjorde lite sallad också. Sen bestämde jag mig för att unna mig lite mörk choklad. En av de chokladkakor jag har fått av min syster när jag hjälpte henne att byta jobb. Det var i oktober har jag för mig så det är ett tag sedan men sådan är jag, jag spar på det som påminner om något gott. Dessa två chokladkakor fick jag som sagt av Sara för att ha hjälpt henne få en intervju på ett annat jobb vilket hon fick senare. De hade ett fint band runt sig och det är nog därför jag har sparat dem till ett bra tillfälle då jag verkligen ska njuta av dem. Idag var alltså ett av dessa två tillfällen jag ska hitta att på riktigt njuta av dem. Det blev den som smakar kaffe. Och jag älskar min syster. Så mycket så det gör ont i hjärtat. 
 
Mmmm, marabou ;) 
 
 
Jag och min syster på Gröna Lund i somras <3 
 
Allmänt | |
Upp